مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی

.:: درباره مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی

 

مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی از نخستین کلینیکهای توانبخشی کشور است که کلیه خدمات توانبخشی تخصصی بیماریهای مغزی مانند سکته مغزی، ضربه مغزی و ام اس را ارائه می دهد. این خدمات شامل فیزیوتراپی، تمرین درمانی، آموزش راه رفتن به کمک تعلیق وزن (BWSTT)، تحریک مغناطیس مغز (تی ام اس) (TMS)، تحریک الکتریکی مغز (tDCS) و تمرین تعادل به کمک دستگاه وی می باشد. خدمات توانبخشی برای بیماریهای مفاصل و استخوان و ستون مهره ها توسط تیمی از کارشناسان و کارشناسان ارشد فیزیوتراپی انجام می شود که علاوه بر الکتروتراپی و مکانوتراپی، شامل سوزن درمانی، لیزر درمانی، کلاسهای آموزش وضعیت بدن (پاسچر) و تکنیکهای مختلف درمان دستی می باشد. هدف ما در این کلینیک ارائه بهترین خدمات توانبخشی به کمک تیمی از پزشکان و فیزیوتراپیستهای مجرب است. همچنین خدمات مربوط به مشکلات پا بخصوص جهت بیماران دیابتی و بیماران مبتلا به دردهای کف پا در این مرکز ارائه می شود که از جمله آن اسکن کف پا و ساخت کفی مخصوص خود فرد بر اساس مدل کامپیوتری پای فرد و تراش آن با دستگاه سی ان سی می باشد.

درباره دکتر هومن محمودی

دکتر هومن محمودی پزشک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و فارغ التحصیل سال 1382 می باشد. علاوه بر این وی دوره تکمیلی درمان دستی (مانیپولاسیون) جهت دردهای ستون مهره ها را تحت نظر پروفسور محمد فرجاد و دوره تکمیلی روش تحقیقات بالینی پیشرفته را در دانشگاه هاروارد گذرانده است. مرکز توانبخشی دکتر محمودی از مراکز پیشرو در درمان بیماریهای ناتوان کننده با منشأ مغزی در کشور می باشد. این مرکز از سال 2010 همکار مرکز مدولاسیون عصبی (neuromodulation lab) در دانشگاه هاروارد می باشد (رجوع کنید به www.neuromodulationlab.org بخش collaborators).
دکتر محمودی علاوه بر درمان بیماران مبتلا به مشکلات مغزی و مفاصل و استخوان به انجام تحقیقات در زمینه های مختلف مرتبط با پزشکی و مهندسی به خصوص روباتیک پزشکی (Medical Robotics)، مهندسی عصبی (Neural Engineering)، تحریکات غیر تهاجمی مغز (Non-Invasive Brain Stimulation)، و پزشکی از راه دور (Tele-Medicine) می پردازد.

درباره مشاوره آنلاین در مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی

یکی از مشکلات پیش روی بیماران مبتلا به بیماریهای ناتوان کننده سیستم عصبی مراجعه به متخصصین توانبخشی جهت ارائه طرح درمانی مناسب برای بازتوانی آنها می باشد. متأسفانه این بیماران یا به دلیل سختی انتقال از منزل به مطب و یا به دلیل زندگی در شهرهای دور که امکان جابجایی و مسافرت آنها وجود ندارد از خدمات مشاوره و ویزیت متخصصین طب فیزیکی محروم شده و درمان توانبخشی مناسبی دریافت نمی کنند. 

بخش مشاوره آنلاین توسط دکتر هومن محمودی در این وبسایت به منظور رفع این مشکل و امکان ارائه طرح درمانی بدون نیاز به حضور فیزیکی بیمار از هر نقطه میهن و جهان ایجاد شده است.

همکاران مجرب دکتر محمودی در مرکز

1- آقای سپهر جهانشاهی، کارشناس فیزیوتراپی
2- خانم مهشید عبداللهی، کارشناس ارشد فیزیوتراپی
3- آقای حامد بهادری، کارشناس ارشد فیزیوتراپی
4- خانم افروز شکرفروش، کارشناس فیزیوتراپی
5- خانم پریوش نظری، کارشناس ارشد فیزیوتراپی
6- خانم دکتر زهرا صالحی، پزشک عمومی و دارنده مدرک PPCR در روش تحقیق بالینی از دانشگاه هاروارد
7- مؤلف فیزیودرمان در اینستاگرام: آموزش تمرینهای مهم و مؤثر، آشنایی با درمانهای دستی و اصلاح راستای بدن


 
 

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی محفوظ میباشد.

 

.:: Design By KSPgroup.ir ::.

پیوندها
پیوند به وبسایت متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی در کشور
انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران
انجمن بیماریهای عصبی-عضلانی و الکترودیاگنوز آمریکا
انجمن بین المللی طب فیزیکی و توانبخشی
اینستاگرام دکتر محمودی
مؤسسه پیام آوران ساحل امید
اینستاگرام فیزیودرمان
دسترسی سریع
سامانه هوشمند همراه سلامت
مرکز مشاوره مجازی کافه سلامت
صفحه اصلی
نظرات و پیشنهادات
قوانین و مقررات